اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای واردکنندگان کالا با ارز دولتی صورت گرفت

تشکیل پرونده 151 میلیارد ریالی برای واحدهای متخلف در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ماه اخیر برای واحدهای متخلف واردکننده کالا با ارز دولتی در استان زنجان پرونده‌هایی به ارزش 151 میلیارد ریال تشکیل شد.

تشکیل پرونده 151 میلیارد ریالی برای واحدهای متخلف در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و معدن استان زنجان، علی معصومی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار استان و مبارزه با گران‌فروشی کالا و خدمات و نظارت بر واردکنندگان کالا با ارز دولتی بازرسان و کارشناسان سازمان از واحدهای صنفی استان بازرسی و مدارک و اسناد مربوطه را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به تشکیل 17 پرونده واردکننده کالا با ارز دولتی در یک ماه اخیر در استان اظهار داشت: برای این واحدهای متخلف پرونده‌هایی به ارزش 151 میلیارد ریال توسط سازمان تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

معصومی به تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای قصابی در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: طی ماه گذشته 65 فقره پرونده تخلف برای واحدهای صنفی قصابی به ارزشی بالغ بر 6 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول