اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

تخلف 126 واحد صنفی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از تخلف 126 واحد صنفی و خدماتی این شهرستان خبر داد.

تخلف 126 واحد صنفی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی صومعه‌سرا اظهار کرد: در روزهای اخیر چندین مرحله از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند که منجر به شناسایی 126 مورد تخلف شده است.

به گفته وی، در بازرسی‌های مذکور 20 واحد نانوایی به دلیل کم‌فروشی و رعایت نکردن اصول بهداشتی با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش مجموعا 395 هزار تومان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا ادامه داد: در گشت مشترک بازرسی با بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و تعزیرات حکومتی تعداد 10 متخلف در زمینه عرضه خارج از شبکه بنزین و گازوییل شناسایی شدند.

وی از معرفی متخلفان مذکور با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش 28 میلیون ریال برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی خبر داد. 

آهنی، پیگیری گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و ابراز کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلف در برخی مراکز عرضه گاز مایع، بازرسان این اداره با بازرسی از مراکز مذکور تعداد دو فقره پرونده گرانفروشی به ارزش 495 هزار تومان برای این مراکز تشکیل دادند و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درباره تخلفات ایستگاه‌های مسافری صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: در راستای بازرسی از ایستگاه‌های مسافری برون شهری در صومعه‌سرا، تعداد 94 فقره پرونده تخلف به دلیل افزایش خودسرانه کرایه برای متخلفان تشکیل و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول