اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی کاشان:

عرضه قلیان در سفره‌خانه‌ها ممنوع است / با واحدهای متخلف برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان بر ممنوعیت عرضه قلیان در واحدهای پذیرایی و سفره‌خانه‌ها تأکید کرد.

عرضه قلیان در سفره‌خانه‌ها ممنوع است / با واحدهای متخلف برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان، حسین یزدان‌مهر اظهار داشت: واحدهای پذیرایی که در حال حاضر بدون مجوز به سرویس‌دهی به گردشگران و شهروندان فعالیت داشته فاقد صلاحیت بوده و با استناد به بازرسی‌های انجام گرفته علاوه بر غیرقانونی بودن فعالیت‌شان، دارای شرایط بهداشتی نامطلوبی هستند.

وی از برخورد قانونی با واحدهای پذیرایی متخلف که با عنوان سفره‌خانه سنتی به فعالیت مشغول هستند خبر داد و گفت: با استناد به آئین‌نامه اجرایی قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مصوب 1385 هیئت وزیران، استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان در اماکن عمومی ممنوع بوده در حالی که برخی از واحدها بدون مجوز به عرضه قلیان مشغول هستند.

این مسئول برخورد با این واحدها را دغدغه اساسی مسئولان شهرستان در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و تأمین اخلاقی و اجتماعی شهروندان دانست و فعالیت گشت مشترک بازرسی را که با همکاری سایر اداره‌های اجرایی و نهادهای انتظامی و بهداشتی شهرستان صورت می‌گیرد را هشداری به افراد سودجو و متخلفان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول