اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل خبر داد

تشکیل 1500 پرونده برای اصناف متخلف در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل از تشکیل پرونده برای هزار و 468 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 1500 پرونده برای اصناف متخلف در آمل

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در هشت ماه نخست سال‌ جاری 12 هزار و 522 مورد بازرسی از واحدهای مختلف این شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در هشت ماه نخست امسال از هشت هزار و 139 واحد خرده‌فروشی در آمل بازرسی صورت گرفته است، گفت: در این مدت 606 واحد عمده‌فروشی نیز بازرسی شدند.

زمانی ادامه داد: در این مدت از یک واحد واردکننده، 52 انبار، 33 سردخانه، دو هزار و 498 واحد خدماتی، 33 سردخانه، 364 واحد صنعتی و 829 واحد تولیدی صنفی بازرسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های تخلف برای واحدهای خزده‌فروشی با 993 مورد پرونده تشکیل شده است، افزود: برای واحدهای خدماتی 274 پرونده، واحدهای تولیدی صنعتی 22 پرونده و برای واحدهای تولیدی صنفی 160 مورد پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اعلام اینکه مجموعا در هشت ماه امسال هزار و 468 پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شده است، بیان کرد: این واحدها یک میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه بازرسی اداره بازرگانی با همکاری سایر دستگاه‌ها نیز بازرسی‌های مشترک انجام داده است، گفت: در این مدت 856 مورد گزارش خبری به این واحد ارسال شده است.

زمانی با اعلام اینکه بیشتر بازرسی‌های صورت گرفته به همراه اکیپ‌های دخانیات، بهداشت و فرمانداری صورت گرفته است، تاکید کرد: در این بازرسی‌ها از اجرای طرح شبنم نیز 9 مورد بازرسی صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: بازرسی مشترک با اتحادیه نانوایان، برنج‌فروشان، تاکسی تلفنی، آموزش و پرورش و استاندارد و جهادکشاورزی نیز انجام شده است.

انتهای‌ پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول