اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماه سال جاری صورت گرفت

دریافت 1800 گزارش مردمی از تخلفات واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در هفت ماه سال جاری یک هزار و 846 گزارش مردمی از تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان دریافت شده است.

دریافت 1800 گزارش مردمی از تخلفات واحدهای صنفی در زنجان

طیبه نیک‌‌مرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در هفت ماه سال جاری 67 هزار و 61 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نوع گزارشات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شامل گزارشات عادی و محرمانه بوده است، خاطرنشان کرد: 862 مورد از گزارشات عادی و 984 مورد نیز محرمانه اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 511 مورد از گزارشات رسیده به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صورت تلفنی بوده است، اضافه کرد: 168 مورد از گزارشات و شکایات مردمی نیز حضوری ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع طی هفت ماه سال جاری 171 مورد از گزارشات و شکایات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان کتبی بوده است.

نیک ‌مرد با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته 553 مورد از گزارشات تخلف شناخته شده است، ادامه داد: یک هزار و 263 مورد غیرتخلف بوده و 30 فقره نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در بخش خدمات شامل نرخ حمل‌ و نقل درون‌شهری و مشاورین املاک بوده است، یادآور شد: 14 فقره از شکایات در زمینه تخلفات مشاورین املاک و 32 مورد نیز در زمینه نرخ حمل ‌و نقل درون شهری اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بیشترین نوع تخلفات در بخش کالاها نیز شامل میوه و سبزیجات، روغن نباتی، پوشاک و انواع نان می‌شود، ادامه داد: 131 مورد از تخلفات در زمینه سبزیجات و میوه، 51 مورد در زمینه روغن نباتی، 84 مورد پوشاک و 158 مورد از تخلفات بخش کالاها در زمینه نان بوده است.

وی مجموع گران‌فروشی‌های صورت گرفته در هفت ماه سال جاری را یک هزار و 420 فقره اعلام کرد و خاطرنشان شد: 126 مورد از تخلفات نیز در زمینه عدم درج قیمت بر روی کالا بوده است.

نیک‌‌مرد تعداد پرونده‌های تشکیل شده در هفت ماه سال جاری را یک هزار و 828 فقره دانست و یادآور شد: ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 43 میلیارد ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول