اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شناسایی 2 واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی متخلف در یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازرسی کارشناسان این اداره‌‌کل از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی در سطح شهر یاسوج دو واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شناسایی 2 واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی متخلف در یاسوج

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان این اداره‌‌کل از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی در سطح شهر یاسوج دو واحد تولیدی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تذکرات متعدد در خصوص استفاده از فرآورده‌های غیر مجاز (خمیر مرغ) در تولیدات خود پروانه‌های این واحد‌های تولیدی تعلیق گشته و با وجود تعلیق پروانه این واحد‌ها همچنان به تبلیغ محصولات و استفاده از نشان استاندارد بر روی تولیدات خود ادامه داده‌اند که مدیران این کارخانه‌های تولیدی توسط واحد حقوقی اداره‌کل استاندارد به دادسرای یاسوج معرفی شدند.

وی تأکید کرد: خمیر مرغ تولید شده با روش‌ها و دستگاه‌های غیراستاندارد برای سلامتی مصرف‌کنندگان عوارض خطرناکی را به همراه خواهد داشت.

محمدی ابراز داشت: برخی از واحدهای تولید فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس،‌ در خمیر مرغ خود از پوست، استخوان، امحاء و احشاء داخل بدن مرغ استفاده می‌کنند که غیر بهداشتی و برای سلامت مصرف‌کنندگان مضر است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به اداره ‌کل استاندارد گزارش دهند.                 

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول