اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی همدان:

11 واحد صنفی متخلف در سطح همدان پلمب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی همدان از پلمب 11 واحد صنفی متخلف و نظارت دقیق بر 385 فروشگاه در پاساژهای همدان خبر داد.

11 واحد صنفی متخلف در سطح همدان پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس همدان، علی‌‌اصغر خرم‌روی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی و مقابله با مظاهر علنی فساد، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با بکارگیری هشت اکیپ مجرب اقدام به اجرای این طرح کرده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 385 واحد صنفی در رسته‌های شغلی مختلف در پاساژهای اصلی شهر به شکل محسوس و نامحسوس تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند، گفت: در اجرای این طرح 19 ثوب البسه نامتعارف و منقوش به تصاویر غیر مجاز جمع‌آوری و 48 مانکن بدپوشش نیز اصلاح شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی استان همدان از دعوت 25 تن از متصدیان واحدهای صنفی به اداره اماکن به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات خبر داد.

وی تصریح کرد: پلمب 11 واحد صنفی متخلف، ارائه 170 مورد تذکر شفاهی و کتبی و اخذ تعهد کتبی از 120 تن از متصدیان اماکن عمومی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و قانونی و همچنین ساماندهی 25 واحد صنفی فاقد پروانه کسب از جمله اقدامات انجام شده در اجرای طرح یک روزه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان همدان بود.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول