اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

رسیدگی به 5 هزار گزارش تخلف صنفی مردم گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از رسیدگی به 5 هزار و 400 مورد گزارش مردمی در زمینه تخلفات صنفی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

رسیدگی به 5 هزار گزارش تخلف صنفی مردم گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا رهبر در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ستاد خبری این سازمان تعداد 5 هزار و 425 مورد گزارش مردمی را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، 2 هزار و 965 مورد گزارش تلفنی و 165 مورد حضوری و 2 هزار و 295 مورد به صورت کتبی به ستاد خبری مذکور ارسال شده است.

به گفته این مسئول، از مجموع گزارش‌های مذکور تعداد 2 هزار و 334 مورد متخلف شناخته شدند که پرونده تخلف برای آنها صادر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد یک‌هزار و 436 مورد گزارش نیز از طریق ناظران افتخاری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال شده است.

رهبر، از شهروندان گیلانی و مسافران خواست تا هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و ... را به شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کنند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول