اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

احتکار و تقلب عمده تخلفات صنوف است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: عدم اعلام موجودی، احتکار و تقلب عمده تخلفات صنوف آذربایجان‌غربی است.

احتکار و تقلب عمده تخلفات صنوف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبادالله اکبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح تشدید بازرسی در استان سه تن انواع شوینده‌ها، برنج هندی و روغن و ...کشف شد که برخی از افراد سودجو آنها را توزیع نکرده بودند و یا در فروش آنها تقلب کرده بودند.

وی همچنین تعداد انبارهای شناسایی شده در آذربایجان‌غربی را 731 مورد اعلام کرد.

اکبری با بیان اینکه 2 هزار و 775 واحد تولیدی در استان وجود دارد، افزود: با اجرای طرح تشدید بازرسی در استان 5 هزار و 305 بازرسی انجام و 129 پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه تخلف توسط واحدهای تولیدی و خدماتی 25 اکیپ در قالب طرح تشدید بازرسی در استان به صورت محسوس و نامحسوس فعالیت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده در طول سال جاری اشاره و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون 243 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان انجام گرفته که ماحصل بازرسی‌های انجام گرفته کشف 11 هزار و 850 مورد تخلف و تشکیل 10 هزار و 620 پرونده تخلف به ارزش ریالی 435 میلیارد و 965 میلیون ریال است.

اکبری خاطرنشان کرد: از بین این تعداد پرونده تخلف 148 فقره شامل پرونده‌های بزرگ و مهم است.

اکبری، بازرسی از سردخانه‌ها و انبارهای استان را از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان و تصریح کرد: طی نظارت‌ها و بازرسی‌های بازرسان سازمان از 250 سردخانه استان، 87 پرونده تخلف به ارزش 24 میلیارد و 131 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و به ویژه احتکار کالا از سوی افراد فرصت‌طلب، مراتب را از طریق شماره تماس 124 و یا سامانه پیامکی 30004124 به سازمان اطلاع دهند تا بازرسان به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول