اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین:

123 متخلف زیست محیطی در قزوین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در هفت ماهه گذشته 123 متخلف زیست محیطی توسط یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین دستگیر شدند.

123 متخلف زیست محیطی در قزوین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، علی آقافرهادی اظهار کرد: با تلاش بی‌دریغ و شبانه‌روزی مأموران یگان حفاظت محیط زیست این استان در هفت ماهه گذشته سال جاری 123 متخلف با 101 مورد تخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 88 مورد مربوط به شکار و صید غیرمجاز، 26 مورد تعلیف غیرمجاز دام و 13 مورد مربوط به تخریب محیط زیست بوده است.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین صید غیر مجاز آبزیان با 128 قطعه، شکار غیر مجاز پرندگان، با 64 قطعه، و شکار غیر مجاز پستانداران با 14 رأس، و زنده‌گیری پرندگان با 23 قطعه و زنده‌گیری پستانداران با سه رأس را از جمله تخلفات در حوزه شکار و صید اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در این مدت از متخلفان تعداد 32 قبضه اسلحه شکاری مجاز، هشت قبضه اسلحه شکاری قاچاق، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و 526 مورد ادوات شکار و صید کشف و ضبط شده است.

فرهادی در خاتمه بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین که می‌توان به مهار 16 فقره آتش‌سوزی که در مناطق شکار و تیراندازی ممنوع و منطقه حفاظت شده استان صورت گرفته بود، اشاره کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول