اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبر داد

تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در این استان به صورت مستمر خبر داد.

تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در البرز

حبیب‌الله کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری طرحی با عنوان برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در استان البرز اجرا شده که موفقیت‌های بسیار خوبی را در پی داشته است.

وی تصریح کرد: این طرح در چند مرحله به اجرا درآمد و در هر فاز برخی از تخلفات را مورد هدف قرار داده و با متخلفان برخورد قانونی داشتیم.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، این تخلفات شامل انجام رفتارهای خطرناک حین رانندگی، استفاده از وسایل نقلیه غیر استاندارد به ویژه موتورسیکلت‌های فاقد تجهیزات ایمنی، حمل حیوانات در سطح شهر، استفاده از تلفن همراه و عدم بستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیر مجاز در معابر شهری و محورهای جاده‌ای، انجام حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس مردم و بالاخره ایجاد تغییرات در خودروها به ویژه شیشه دودی می‌شود.

کمالوند افزود: در هر مرحله بخشی از این تخلفات را هدف قرار داده و با متخلفان برخورد قاطع قانونی داشتیم، به صورتی که از ابتدای سال جاری خودروها و موتورسیکلت‌های بسیاری را توقیف و با رانندگان متخلف برابر قوانین برخورد شده است.

*ابراز رضایت شهروندان از اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز

وی اظهار داشت: پس از پایان هر مرحله از اجرای این طرح اقدام به جمع‌آوری نظرات مردم و شهروندان کردیم که با رضایت آنها روبه‌رو بوده است، چرا که اجرای اینگونه طرح‌ها نقش و تاثیر زیادی در سالم‌سازی فرهنگ ترافیکی و ایجاد امنیت برای رانندگان و مسافرانی است که بر رعایت قانون تاکید دارند.

این فرمانده ارشد انتظامی تادامه داد: هدف پلیس از طرح‌هایی که با متخلفان برخورد قاطع صورت می‌گیرد، جریمه کردن متخلفان و ایجاد درآمد نیست و تنها هدف اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم است که در این زمینه با همراهی بسیار خوب مردم روبه‌رو بودیم.

کمالوند افزود: به همین دلیل در تلاش هستیم تا اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در استان البرز را تداوم بخشیده و از امروز طرح فوق به صورت مستمر در استان به ویژه محورهای برون شهری اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین تعامل و همراهی مردم،‌ بتوانیم فرهنگ ترافیکی استان البرز را اصلاح و از این طریق حفظ ایمنی و سلامت مردم را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول