اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود خبر داد

افزایش 100 درصدی زکات پرداختی در شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایجرود از افزایش 100 درصدی زکات پرداختی در شهرستان ایجرود خبر داد.

افزایش 100 درصدی زکات پرداختی در شهرستان ایجرود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، سید مسعود حسینی اظهار کرد: یکی از عمده طرح‌هایی که توسط کمیته امداد ایجرود اجرا می‌شود، جمع‌آوری زکات است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری زکات در راستای محرومیت‌زدایی و برطرف کردن مشکلات خانوارهای نیازمند اجرا می‌شود، اضافه کرد: از عمده اهدافی که در طرح جمع‌آوری زکات دنبال می‌شود، تاسیس پروژه‌های عام‌المنفعه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ایجرود و در راستای اجرای طرح جمع‌آوری زکات افزود: تاکنون بیش از 30 جلسه زکات در روستاهای شهرستان ایجرود برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دفتر امام جمعه شهرستان ایجرود نیز پنج جلسه شورای زکات برگزار شده است و خوشبختانه نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

حسینی در ادامه با اشاره به همکاری چهار مبلغ زکات در شهرستان ایجرود اضافه کرد: همچنین 50 عامل زکات نیز در شهرستان ایجرود فعال هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات گروهی چهره به چهره با کشاورزان عمده ‌کار افزود: این اقدام نیز در راستای تبیین و تبلیغ فرهنگ پرداخت زکات صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبلغ زکات جمع‌آوری شده در هفت ماهه گذشته از سال جاری افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: افزایش مبلغ زکات پرداختی در شهرستان ایجرود با انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی در زمینه زکات حاصل شده است.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول