اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مرکز مشاوره کمیته امداد استان مرکزی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده کمیته امداد کشور مرکز مشاوره کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در مجتمع آیت‌الله اراکی افتتاح شد.

مرکز مشاوره کمیته امداد استان مرکزی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی، مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده امداد کشور در این مراسم از انجام 45 هزار مشاوره توسط کمیته امداد در کشور خبر داد و گفت: 2 هزار و 400 مورد از این مشاوره‌ها توسط کمیته امداد استان مرکزی انجام گرفته است.

کوروش محمدی استان مرکزی را از استان‌های خوب در امر مشاوره دانست و افزود: کمیته امداد این استان از جمله 10 استانی بوده است که مرکز مشاوره در آن افتتاح شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی نیز در این مراسم درمان و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان به صورت تخصصی، پیشگیری از تاثیر اختلالات روانی و شخصیتی در زندگی فردی و اجتماعی مددجویان را از ضروریات تاسیس این مرکز مشاوره برشمرد و تصریح کرد: در این مرکز پیگیری درمان و حل مشکلات مراجعین تا حصول نتیجه نهایی انجام می‌گیرد.

محسن ولیئی بهره‌مندی خانواده‌ها از مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف به صورت رایگان را از اهداف تاسیس این مرکز دانست و بیان داشت: در این مرکز مشاورین مجرب و متخصص و آشنا با شرایط خانواده‌های تحت حمایت به مشاوره می‌پردازند.

وی توسعه اخلاق حسنه در محیط خانواده بر اساس ارزش‌های اسلامی را یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی دانست و افزود: این نهاد مردمی با بسترسازی مناسب و ایجاد توانمندی در خانواده‌های تحت حمایت برای تحکیم بنیان خانواده تلاش می‌کند.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول