اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

190 هزار خانوار گلستانی مشترک صدقات کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بیش از 190 هزار خانوار در گلستان مشترک صدقات کمیته امداد امام خمینی در گلستان هستند.

190 هزار خانوار گلستانی مشترک صدقات کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‎اکبری عصر امروز در جمع طلاب و روحانیون استان گلستان اظهار داشت: وجوه حاصل از صدقات در بخش‎های مختلف کمک‎های فرهنگی، عمران، درمان، جهیزیه و اشتغال به خانواده‌های نیازمند مصروف می‎شود.

وی با بیان اینکه بیش از 15 هزار نفر از مردم گلستان ایتام کمیته امداد را زیر پوشش خود قرار داده‎اند، افزود: تعداد 8 هزار و 400 یتیم که 51 درصد برادران و خواهران اهل سنت هستند را زیر پوشش خود قرار داده‎اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان خاطر نشان کرد: سال گذشته حامیان بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام کمک کردند و این حامیان در کنار مستمری ماهانه در بخش‎های مسکن، جهیزیه و درمان ورود پیدا کرده و به خانواده‎های ایتام کمک کردند.

حاجی‎اکبری یادآور شد: در بخش مسجدمحوری بنا داریم تا کمک‎های مردمی در بخش‎های مختلف حول محور مساجد، امام جماعت مسجد جمع‎آوری و بین خانواده‎های نیازمند توزیع شود.

تفاهمنامه با 800 مسجد در گلستان

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون با 800 مسجد تفاهمنامه منعقد شده است بیان کرد: در عید قربان بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هدایای مردم را در عید قربان جمع‎آوری کردیم که با همکاری مساجد و حوزه‎های علمیه بین خانواده‎های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اضافه کرد: میزان کمک‎های خیرین در طرح مسجدمحوری به گونه‎ای بود که توانستیم مازاد کمک‎های مردمی که بیش از 2 هزار و 300 کیلوگرم گوشت قربانی بود به منطقه زلزله‎زده تبریز فرستاده و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

حاجی‎اکبری استقبال مردم را از طرح مسجدمحوری بسیار خوب عنوان کرد و متذکر شد: اگر روی این طرح بیشتر کار شود می‌توان مشکلات مردم را برطرف کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در سال جاری بیش از 11 میلیارد تومان زکات در گلستان جمع‎آوری شده است.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول