اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد

پرداخت 25 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: هر ماه 25 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت می‌شود.

پرداخت 25 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هر ماه به افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به مجموع پرداختی این کمیته به افراد زیرپوشش، تصریح کرد: ماهانه 25 میلیارد ریال برای افراد زیرپوشش این کمیته کمک پرداخت می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب مستمری پرداخت می‌شوند، افزود: پرداخت مستمری برای افراد زیرپوشش این کمیته به صورت ماهانه انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بخشی از این کمک‌ها از محل کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خیران پرداخت می‌شود، گفت: در این راستا هسته‌های مردمی در مساجد و محلات وجود دارد که اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم می‌کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر همراهی مردم در این زمینه، اظهار داشت: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند کمک حال مستمندان باشد و لازم است تا عموم مردم جامعه کمیته امداد را در این زمینه یاری رسانند.

وی با اشاره به تعداد اعضای هسته‌های مردمی فعال در استان، تصریح کرد: 320 نفر در قالب هسته‌های مردمی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم از محلات، مساجد و محل زندگی خود می‌کنند.

حسین‌زاده با اشاره به دیگر اقداماتی که این هسته‌ها انجام می‌دهند، افزود: این هسته‌ها علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به تبلیغ و ترویج فرهنگ کمک به مستمندان می‌کنند که این امر به نوبه خود گام بزرگی در راستای کمک به نیازمندان است.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول