اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

اهدای 892 مورد هدیه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری، 892 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

اهدای 892 مورد هدیه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‌ راد گفت: در شش ماه نخست امسال 892 مورد جهیزیه مددجویی بالغ بر 8 میلیارد و 920 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

وی افزود: در دین مبین اسلام، محبوب‌ترین بنا و بهترین اقدام، ازدواج آگاهانه، آسان و مساعدت مالی متمکنین مالی در این زمینه ذکر شده است و متقابلاً از کسانی که از ازدواج خوداری کنند به عنوان بدترین افراد یاد شده است لذا کمیته امداد

امام خمینی(ره) نیز با نصب‌العین قراردادن تأکیدات و سفارشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) از سال 70 تاکنون کمک به ازدواج و تهیه جهیزیه نوعروسان را در دستور کار برنامه‌های حمایتی خود قرار داده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ضمن اعلام خبر اهدا 892 مورد جهیزیه مددجویی به نوعروسان بیان کرد: 72 مورد نیز هدیه ازدواج به پسران مددجو که تشکیل خانواده داده‌‌اند با اعتباری بالغ بر 144 میلیون ریال مساعدت شده است.

مسعودیان ‌راد در ادامه از وجود 527 نفر نوعروس در نوبت مساعدت خبر داد و عنوان کرد: برای مساعدت به آنها مبلغ 5 میلیارد و 270 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است و از همه خیرین و مردم نوعدوست تقاضا داریم در این امر خیر ما را یاری کنند.

پرداخت 105 فقره وام کارگشایی به مددجویان چابهار

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چابهار نیز در ادامه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 105 فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر 607 میلیون ریال به مددجویان شهرستان چابهار پرداخت شده است.

اردوان صابر ملاشاهی با بیان اینکه سقف وام کارگشایی یک میلیون تومان است، ادامه داد: وام کارگشایی برای تأمین مایحتاج زندگی، ازدواج و مسکن مددجویان و سایر موارد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول