اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت

تجلیل از کتابخوانان قزوینی

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در کارگاه مهارت‌های زندگی از 20 کتابخوان برتر قزوینی با اهدای جوایزی تجلیل و قدردانی شد.

تجلیل از کتابخوانان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز در این مراسم علیرضا ملکی مدرس مهارت‌های زندگی اظهار داشت: نخستین گام برای کسب موفقیت در زندگی و تحصیلات، برنامه‌ریزی و هدفمندی است و شکست نباید مانع دست‌یابی به اهدافمان شود.

وی با بیان اینکه داشتن اعتماد به نفس بالا و نترسیدن از شکست در زندگی از عوامل اصلی موفقیت است، گفت: اعتماد به نفس پایین و ابراز ناتوانی در انجام برنامه‌های مهم زندگی مانعی محکم در راه رسیدن به موفقیت است، ما توانایی و استعداد‌های بسیاری داریم که شکوفا نمی‌شوند چراکه از شکست می‌ترسیم.

ملکی تصریح کرد: وقتی در کاری شکست می‌خوریم باید تأمل کرده و بدانیم علت شکست و راه مناسب برطرف کردن مشکل چیست و در این بخش مدیریت بحران‌های زندگی بسیار مهم است.

وی از برگزاری کارگاه مهارت زندگی در این مرکز خبر داد و بیان کرد: این کارگاه به منظور آشنایی شهروندان با حقایق و توانمندی‌های خود و با مشارکت جدی اعضای کتابخانه در مسائل و موضوعات مرتبط با مهارت زندگی برگزار می‌شود.

ملکی افزود: مهارت‌های زندگی به سه بخش کنترل استرس و خشم، ارتباط مؤثر با دیگران، تصمیم‌گیری و خودآگاهی تقسیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد متفاوتی مخاطب این کارگاه هستند که نظرات خود را بیان کرده و متناسب با آن راهکار مناسب و عملی ارائه می‌شود.

کارگاه مهارت‌های زندگی و مدیریت روابط زناشویی در روزهای سه‌شنبه در خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول