اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:‌

برگزاری 300 جلسه عصر کتاب در زنجان/ برگزاری 25 مسابقه کتابخوانی در هر ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری 300 جلسه عصر کتاب در استان زنجان خبر داد.

برگزاری 300 جلسه عصر کتاب در زنجان/ برگزاری 25 مسابقه کتابخوانی در هر ماه

محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسات عصر کتاب استان زنجان به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عصر کتاب در گروه‌های هشت‌گانه برگزار می‌شود، افزود:‌ جلسات عصر کتاب از سال 83 در کشور آغاز شده و در زنجان نیز به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گروه کودک و نوجوان از مهم‌ترین جلسات عصر کتاب محسوب می‌شود، افزود: برای نهادینه‌کردن فرهنگ مطالعه در جامعه باید به این گروه سنی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان رایزنی‌های لازم انجام شده است، افزود: تشکیل کار گروه کودک و نوجوان از نتایج این رایزنی‌های محسوب می‌شود.

احمدخانی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای پوشش خبری جلسات عصر کتاب خاطرنشان کرد: در این زمینه صدا و سیما با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه در هر ماه 25 مسابقه مختلف کتابخوانی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، مردم و زنان خانه‌دار برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات در حوزه‌های مختلف برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول