اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست فرهنگی آموزش و پرورش سمنان:

دانش‏آموزان کتاب و کتاب‏خوانی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: دانش‏آموزان باید بحث کتاب و کتاب‏خوانی را جدی بگیرند، زیرا کتاب انسان را در تصمیم‏گیری کمک می‏کند.

دانش‏آموزان کتاب و کتاب‏خوانی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، رجب‏علی اصلاحی به مناسبت هفته کتاب و کتاب‏خوانی در جمع دانش‏آموزان دبیرستان دخترانه «هاجر» سمنان تصریح کرد: دانایی در کشورها موجب حل بسیاری از مشکلات آنها می‏شود.

وی بحث مهم کتاب و کتاب‏خوانی را در ایجاد دانایی موثر خواند و با اشاره به تلاش بزرگ‏ترین دانشمندان برای ارتقای فرهنگ مطالعه و نویسندگی کتب در زمینه‏های مختلف اظهار داشت: نویسندگی کتاب و خواندن آن، فرد را می‏سازد و در برخوردهای اجتماعی، تصمیم‏گیری و دیگر فعالیت‏های فرد بسیار موثر است.

اصلاحی با تاکید بر مطالعه و پژوهش دانش‏آموزان ادامه داد: با کتاب‏خوانی، فرهنگ یک کشور شکل می‏گیرد و دانش‏آموزان نیز باید به این مهم توجه داشته باشند تا با دانایی آشنا شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با گرامیداشت روز کتاب و کتاب‏خوانی گفت: این هفته به منظور ترویج فرهنگ مطالعه بسیار دارای اهمیت است.

امیرهوشنگ باهنر با بیان اینکه دانش‏آموزان به عنوان آینده‏سازان کشور باید بیشتر به بحث کتاب و کتاب‏خوانی توجه داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: باید در بخش مطالعه کتاب‏های عمومی به شاخص‏های جهانی نزدیک شویم.

انتهای پیام/74003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول