اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ کتابخوانی باید فرهنگ حاکم بر جامعه شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ کتابخوانی باید فرهنگ حاکم بر جامعه شود.

فرهنگ کتابخوانی باید فرهنگ حاکم بر جامعه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی در استان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه‌های دینی از جایگاه بس بلند و ویژه‌ای برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

 وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ‌های یک پیکر است و سهل‌انگاری در این باره، بی‌رنگ شدن دین و مرگ تدریجی امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

کاظمی با اشاره به 7 هزار و 58 برنامه‌ای که شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه در استان انجام داده است گفت: آموزش 160 نفر، توزیع یک‌هزار و 340 بسته آموزش، ارسال 3 هزار و 361 پیامک، اجرای 23 برنامه، برگزاری 33 جلسه از مهمترین اقدامات شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه استان چهارمحال و بختیاری در شش ماهه اول سال جاری بوده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 95 درصد از حزب موتلفه خواهران استان فعالیت‌های فرهنگی است، تصریح کرد: حزب موتلفه آقایان استان نیز نزدیک به 50 تا 60 درصد از فعالیت‌هایش فرهنگی است.

وی نقش کتاب و کتابخوانی را در توسعه و پیشرفت جامعه بسیار مهم دانست و افزود: ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا فرهنگ کتابخوانی فرهنگ حاکم بر جامعه شود چرا که توجه به کتاب توسعه و پیشرفت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

کاظمی با نگرانی از سرانه مطالعه کتاب در جامعه خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که سرانه مطالعه کتاب در استان زیر یک ساعت است که امیدواریم با برنامه‌های صورت گرفته بتوانیم سرانه مطالعه را در استان و کشور به جایگاه واقعی آن برسانیم.

انتهای پیام/68008/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول