اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب

جشن کتاب و کتابخوانی در جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن گرامیداشت هفته «کتاب و کتابخوانی» با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان به میزبانی کتابخانه «غدیر» شهر جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد.

جشن کتاب و کتابخوانی در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، جشن گرامیداشت هفته «کتاب و کتابخوانی» با شرکت رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و کتابداران شهرستان جیرفت، مسئولان اداره‌ها و اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان به میزبانی کتابخانه «غدیر» شهر جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت برگزار شد.

محمد سعیدی بخشدار جبالبارز در این مراسم با تأکید بر مطالعه اظهار داشت: تکامل، تعالی و رشد جامعه بدون مطالعه و بهره‌‌بردن از کتاب و کتابخانه میسر نیست و جامعه‌ای که از این موهبت استفاده نکند به نوعی ناسپاسی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان جیرفت و در کنار آن بخش جبالبارز از این ظرفیت حداکثر بهره و استفاده را برده‌اند، افزود: کتابخانه «غدیر» با دارا بودن حدود 10 هزار جلد کتاب و نشریه و یک‌هزار و 562 عضو فعال گام خوبی در این مسیر برداشته که امیدواریم تا رسیدن به نقطه مطلوب مسیر رشد را با موفقیت طی کند.

سعیدی با تأکید بر جذب اعضای فعال تصریح کرد: همچنین باید نسبت به توسعه فضای فیزیکی این کتابخانه و احداث کتابخانه در دهستان‌های میجان، سقدر و مسکون اقدامات لازم به عمل آید.

وی ابراز داشت: عمده این موفقیت‌ها و توسعه کتابخانه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است و به همین دلیل باید از آن به خوبی حراست و حفاظت شود.

سعیدی عنوان کرد: امروز دشمن همچون سه دهه گذشته در تلاش است با فشارهای سیاسی و به ویژه اقتصادی و ایجاد تفرقه و از بین بردن اتحاد مردم و مسئولان به اهداف خود دست پیدا کند.

بخشدار جبالبارز گفت: بر همین اساس وظیفه همه است که در برابر همه این توطئه‌ها هوشیار بوده و با تأسی از مواضع و فرمایش رهبر معظم انقلاب مانند دوران دفاع مقدس در صحنه باشیم تا این انقلاب از بحران‌هایی که دشمن قصد دستیابی به آن را دارد به سلامت عبور کنیم.

سعیدی با اشاره به اینکه با این اقدام ما نیز در محضر امام و شهیدان و خانواده‌های معظم آنان سربلند و سرافراز هستیم، بیان داشت: این مهم اگر با مطالعه، تحقیق، بررسی و روشنگری در کتابخانه‌ها همراه باشد، تحقق پیدا می‌کند.  

در پایان این مراسم از کتابداران این شهرستان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول