اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت:

نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب‌خوانی نیازمند عزم مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه در بین خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب‌خوانی نیازمند عزم مسئولان است.

نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب‌خوانی نیازمند عزم مسئولان است

محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با تاکید بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه اظهار داشت: به همت امور بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و در راستای تکریم خانواده مسابقات بزرگ کتاب‌خوانی در این منطقه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت بیان کرد: این مسابقات با هدف کاربرد آموزه‌های دینی و مذهبی در تشکیل خانواده و توجه به ساختار آن با عنایت به توصیه‌های ائمه معصومین (ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری در سطح دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان و دانشجویان دانشگاه پیام نور و همچنین طلاب حوزه علمیه همراه بوده‌ایم.

نجفی اضافه کرد: کتاب خلق محمدی حاوی احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) می‌باشد که به صورت دوره‌ای در مراکز فرهنگی آموزشی توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در پایان و در تشریح جزئیات مسابقه کتاب‌خوانی خاطرنشان کرد: سری آخر مسابقات فوق با توزیع 300 جلد کتاب به همراه سئوالات مسابقه و به صورت رایگان در دانشگاه پیام نور انجام شده است.

گفتنی است، پس از ارسال پاسخنامه‌ها به قید قرعه از بین منتخبان به گونه‌ای شایسته تقدیر به ‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول