اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

فشارهای اقتصادی برای منفعل کردن نظام است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: فشارهای اقتصادی که امروز وارد می‌شود، برای انفعالی کردن نظام جمهوری اسلامی است.

فشارهای اقتصادی برای منفعل کردن نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد بعد از ظهر امروز در گردهمایی شورای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه بسیج ادارات کل شهید بهشتی استان کرمان اظهار داشت: امام حسین (ع) اقدامات موثری در ایام حج و در صحرای عرفات در زمینه حفظ هویت دینی داشتند.

وی افزود: امروز ما نیز با بهره‌گیری از این آموزه مکتب امام حسین (ع) باید خود و حزب‌اللهی بودنمان را بیان کنیم.

مهرشاد با اشاره به تهدیدات مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: امروز اقشار مختلف وظیفه دارند حزب‌اللهی و تابع ولایت بودن را در تمام عرصه‌ها بیان کنند.

وی با تاکید بر عبرت‌گیری از درس‌های عاشورا گفت: بیان موضوعات دینی و انقلابی از مسائلی هستند که می‌توان از نهضت امام حسین(ع) فرا گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: باید در دفاع از ارزش‌ها آمادگی کشته شدن و سر بالا نیزه رفتن را داشت.

وی تصریح کرد: مردم و به ویژه بسیجیان موظف هستند شعائر دینی از جمله اعیاد و عزاداری‌ها را حفظ کنند تا غفلت‌ها ایجاد نشوند و برای حفظ نظام و انقلاب که از مکتب عاشورا ریشه گرفته باید تلاش کرد.

این مسئول گفت: «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» یک الگو است و باید از آن بهره گرفت در شرایطی که امروز دشمن از طریق فشارهای اقتصادی و سایر به این ملت و نظام وارد می‌کند.

مهرشاد بیان کرد: فشارهای اقتصادی که امروز وارد می‌شود برای انفعالی کردن نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/80019/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول