اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

فشار اقتصادی علیه ایران دامنگیر غرب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فشار و تحریم اقتصادی که اکنون از سوی غرب و استکبار جهانی علیه ایران اعمال شده، سرانجام روزی دامن خود آنها را خواهد گرفت.

فشار اقتصادی علیه ایران دامنگیر غرب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: جبهه مقاومت که محور آن ایران است مورد هجوم کفر جهانی قرار گرفته که این هجوم در سوریه، لبنان و فلسطین به صورت جنگ، ناامنی و تهدید نظامی و در ایران به صورت فشار اقتصادی است.

وی تصریح کرد: با وجود این فشار‌ها ایران دارای استعداد‌ها و توانی است که با این باد‌ها نمی‌لرزد و با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در برابر این توطئه‌ها مقاومت می‌کنیم و حتی کاری خواهیم کرد که این مشکلات و سختی‌ها دامنگیر خود آن‌ها شود و فشاری بر آنها وارد شود که از پای در آیند.

امام جمعه اهواز یادآور شد: هم اکنون مشکلات اقتصادی غرب بسیار زیاد شده و اروپا و آمریکا در بحران اقتصادی دست و پا می‌زنند، اما به فرموده قرآن کریم، «العاقبه للمتقین» و عاقبت به خیری متعلق به اهل تقوا و ملت شریف ایران است.

موسوی‌جزایری تأکید کرد: باید دست در دست هم دهیم و همت کنیم چرا که همه نیازهای اصلی را در داخل کشور می‌توانیم تولید کنیم البته مسئولان هم باید توجه داشته باشند و از این فرصت به نحو شایسته به نفع ملت ایران بهره برداری کنند.

این مسئول ادامه داد: غرب بداند که از فشار و تحریم اقتصادی علیه ایران خود متضرر شده و ضربه سنگینی خواهد خورد و نتیجه آن برای ایران، خودکفایی و پیشرفت خواهد بود. حصر اقتصادی ایران، دامن آنها را خواهد گرفت و بحران‌های آنها را تشدید خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حوادث اخیر و انفجار در سوریه بیان داشت: سوریه که در دوران جنگ تحمیلی همراه و پشتیبان ملت ایران بود اکنون با توطئه‌های خطرناکی مواجه شده و مورد تهدید دشمن قرار گرفته اما باید استقامت کنند.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت وزیر دفاع و سه تن از مقامات عالی رتبه نظامی و امنیتی سوریه در انفجار اخیر به ملت و دولت این کشور، تصریح کرد: با توطئه حساب شده این جنایت هولناک رخ داد، اما ملت سوریه آگاه باشد که با اتحاد بیشتر و مقاومت، پیروزی عاید آنها خواهد شد.

موسوی‌جزایری با اشاره به تداوم جنایت‌های آل خلیفه و آل سعود در بحرین و عربستان، اضافه کرد: اکنون در سرتاسر این کشور‌ها غریو الموت لآل سعود شنیده می‌شود و حتی در مکه و مدینه و ریاض، مردم علناً در مخالفت با این حکومت شعار آزادی خواهی و استقلال سر می‌دهند.

امام جمعه اهواز در بخشی از خطبه‌های امروز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آداب و اعمال این ماه شریف، همگان را به رعایت آداب روزه داری و طاعت و بندگی خدا سفارش کرد.

این مسئول اذعان داشت: از 11 تا 15 رمضان به همت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان عصر‌ها قبل از غروب محفل باشکوه تلاوت قرآن در مصلی اهواز برگزار خواهد شد و پس از نماز مغرب و عشا افطاری عمومی در همین محل به روزه داران داده می‌شود.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول