اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

فشارهای اقتصادی آخرین حربه استکبار در مقابل ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: فشارهای اقتصادی از آخرین حربه‌های توطئه‌آمیز استکبار در مقابل ملت ایران است.

فشارهای اقتصادی آخرین حربه استکبار در مقابل ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر پیش ازظهر امروز در جمع زائران امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی قرار دارد که دشمنان انقلاب آخرین برگه‌های خود را بازی می‌کنند و وارد صحنه می‌شوند اما سخن اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس محوریت دین اسلام و خدا قرار دارد.

وی افزود: مدت‌ها قبل در دنیا فقط دو جریان حاکم بود که دولت‌ها و مجموعه‌های مختلف باید به این دو جریان وابسته باشند اما در همان زمان یک مرد واقعی و روحانی پیام بزرگی از انبیای الهی را بر اساس محوریت دین و خدا به جهان معرفی کرد.

پژمان‌فر ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با بالاترین هزینه‌ها در مقابل محوریت دین خدا و اسلام ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کودتا، هشت سال جنگ تحمیلی، جریان‌های انحرافی و بسیاری از این مباحث از جمله حوادثی بود که می‌توانست ضربه محکمی برای نابودی این نظام باشد این در حالی است که در برخی کشورها این عوامل موثر واقع شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تاکنون بسیاری از مشکلات تحمیلی استکبار جهانی را پشت سر نهاده است و این در حالی است که دشمنان انقلاب کاملًا به این نکته پی برده‌اند که امروز ایران در حوزه نظامی دارای اقتدار و قدرتی بزرگ است.

پژمان‌فر تاکید کرد: فشارهای اقتصادی از آخرین حربه‌های توطئه‌آمیز استکبار در مقابل ملت و کشورمان به‌شمار می‌‌رود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا از بسترهای اقتصادی به ملت ایران فشار آورند اما با توکل به خداوند این توطئه نیز خنثی می‌شود.

وی گفت: برخی مشکلات اقتصادی مربوط به سوء مدیریت مسئولان است که باید اصلاح در مدیریت و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی به‌صورت جدی از جانب مجلس و دولت پیگیری شود.

پژمان‌فر اظهار کرد: فشارهای اقتصادی به هیچ وجه یک جانبه نیست زیرا خود کشورهای توطئه‌کننده نیز دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، این در حالی است که در آستانه زمستان قیمت هر بشکه نفت به 130 دلار رسیده است و این امر برای آنان بسیار رنج‌آور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که همیشه تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرده‌ایم، این توطئه‌های دشمنان را نیز پشت سر می‌گذاریم.

وی عنوان کرد: 18 نفر از نمایندگان خراسان تمام تلاش خود را با جدیت دنبال می‌کنند تا مباحث و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول