اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

مسئولان برای کاهش فشار اقتصادی برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم‌های اقتصادی که بر جامعه تحمیل شده است، اذعان کرد: مسئولان باید با وحدت رویه برای کاهش فشار اقتصادی به جامعه برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برای کاهش فشار اقتصادی برنامه‌ریزی کنند

سید رمضان شجاعی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اهمیت روز قدس امسال را نسبت به سال‌های اخیر دو چندان دانست و اظهار داشت: شاهد به اوج رسیدن نهضت بیداری اسلامی هستیم که این حق‌خواهی‌ها در مصر و تونس به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی موجب شد تا دشمنی استکبار نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر شود.

این مسئول با بیان اینکه قدس متعلق به همه جهان اسلام است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا روح تجاوزگری و تعدی‌طلبی رژیم صهیونیسم به عنوان غده سرطانی در این منطقه از بین برود.

وی با بیان اینکه شمارش معکوس برای محو نابودی اسرائیل در منطقه شروع شده است، بیان کرد: قدرت‌های استکباری تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفتند تا ماهیت خود را در منطقه حفظ کنند.

شجاعی ادامه داد: موج بیداری فراهم شده در جهان اسلام باید بتواند دولت‌های را با خود همراه کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی نسبت به نظام اسلامی دیرینه است، بیان کرد: دشمنی استکبار مبتنی بر عقیده است، ایران نسبت به اعتقادات خود که همان مقاومت با اسرائیل است کوتاه نمی‌آید.

وی بحث تحریم‌های دشمن را در همه سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت دانست و بیان کرد: دشمن با به راه انداختن بحث حقوق بشر، جنگ‌های نظامی، دیپلماسی سیاسی، انرژی هسته‌ای، دموکراسی و امروز با فشارهای اقتصادی قصد اسلام‌زدایی دارد.

شجاعی اظهار داشت: جمهوری اسلامی از تمام فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن سربلند بیرون آمده و همچنان موفق است.

نماینده مردم ساری و میاندرود درباره تحریم‌های اقتصادی که بر جامعه تحمیل شده است، اذعان کرد: مسئولان باید با وحدت رویه برای کاهش فشار اقتصادی به جامعه برنامه‌ریزی کنند تا با تولیدات ملی اجازه ندهند تحریم‌ها بر مردم اثر منفی داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول