اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

دشمن فشار اقتصادی را برای مقابله با نظام طراحی کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: دشمنان فشار اقتصادی را برای مقابله با نظام مدنظر قرار داده و با هدف قرار دادن بازار داخلی سعی بر ایجاد فشار بر اقشار پایین جامعه دارند.

دشمن فشار اقتصادی را برای مقابله با نظام طراحی کرده است

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دهه کرامت، هفته بازگشایی مدارس و هفته بزرگداشت دفاع مقدس مناسبات مهمی است که پیش رو داریم و باید تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام به‌کار گیریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان در سطح استان بوشهر از موقعیت خاصی برخوردار است و به دلیل مدیریت توانمند این شهرستان و توان و پتانسیل بالای این شهرستان در عرصه‌های صنعتی، تجاری و ... توجه خاصی به این شهرستان و فعالیت‌های کمیسیون تعزیرات حکومتی در این شهرستان داریم.

احمدی بیان داشت: در مباحث معیشتی دشتستان به‌عنوان الگویی در سطح استانی مطرح و زبانزد تمامی مسئولان استان است و امیدواریم با همراهی و همکاری مسئولان این شهرستان مسیر الگو بودن را تداوم بخشند و زمینه را برای بهبود بیش از پیش وضعیت معیشتی مردم هموار کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ابزارها و امکانات مختلف برای مقابله با پیشرفت‌ نظام اسلامی تلاش می‌کنند و در مدت‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم که دشمنان استراتژی اقتصادی را مدنظر قرار داده و با هدف قرار دادن بازار داخلی سعی بر ایجاد فشار بر اقشار پایین جامعه داشته‌اند.

احمدی یادآور شد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در ماه‌های اخیر فعالیت‌ گسترده‌ای به منظور کنترل وضعیت بازار داشته و هم‌اکنون شاهد وضعیتی مطلوب در این زمینه هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اذعان داشت: 70 درصد مرغداری‌های استان بوشهر در شهرستان دشتستان قرار دارد و در ماه‌های گذشته شاهد ایجاد شوک در وضعیت بازار مرغ بودیم که با تدابیر پیشگیرانه‌ای که در سطح استان داشتیم بر مشکلات فائق آمدیم.

وی ادامه داد: تجارب متعدد در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده که همواره با هوشیاری و پشتیبانی مردم در مسائل مختلف سربلند شده‌ایم و این هوشیاری وظایف سنگینی برای ما به‌وجود آورده و ما باید برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای ولی‌نعمتانمان کوشا باشیم.

احمدی در توضیح فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر در زمینه محکومیت‌های مالی اظهار داشت: میزان محکومیت‌های مالی استان در پنج‌ ماهه نخست سال گذشته 37 میلیارد ریال بوده که این میزان در سال جاری به بیش از 66 میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: آشنایی مردم با خدمات و فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی از مسائل مهمی است که اداره کل تعزیرات حکومتی استان مدنظر قرار داده و برای تحقق این هدف شاهد ایجاد پرتال تعزیرات حکومتی استان برای برقراری ارتباط آسان مردمی و آشنایی با فعالیت‌های این نهاد بوده‌ایم.

احمدی افزود: امیدواریم با همکاری و همراهی بیش از پیش مدیران اجرایی و مدیریت شهرستان شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در راستای خدمت‌گزاری به مردم باشیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول