اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

مسئولان فشارهای اقتصادی را بر مردم کم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرج گفت: مسئولان فشارهای اقتصادی را بر مردم کم کنند.

مسئولان فشارهای اقتصادی را بر مردم کم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام غلامرضا کریمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مسئولان باید تدابیر لازم را درباره کاهش قیمت برخی از کالاها بیندیشند و اقدامات لازم برای تأمین مایحتاج مردم در این ماه را انجام دهند.

این مسئول تأکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای سودجو فضای اقتصادی کشور را با بحران مواجه کرده و مردم را دچار مشکل کنند.

امام جمعه موقت کرج در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه روزه و نزول قرآن است که برای بشریت خیر و برکت به همراه دارد.

کریمی افزود: البته همه ماه‌ها ماه خدا است، اما ماه مبارک رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا نامیده شده و همه انسان‌های روزه‌دار میهمان سفره پروردگار هستند.

وی با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان شیاطین در غل و زنجیرند، خاطرنشان کرد: در این ماه گناهان انسان‌ها نیز کمتر شده و دروغ و تهمت در این ماه کمتر می‌شود.

کریمی متذکر شد: در این ماه درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است، لذا ما باید سعی کنیم تا در این ماه توشه برای آخرت برداشته و خداوند را از خود راضی نگه داریم.

این مسئول اذعان داشت: روزه گرفتن بر تمام کسانی که به سن تکلیف رسیده باشند واجب است، اما کسی که توانایی گرفتن روزه را ندارد و بیمار است نباید روزه بگیرد و به جای آن باید کفاره بپردازد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول