اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

فشارهای اقتصادی ملت را از ولایتمداری باز نمی‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که با پشتیبانی استکبار جهانی علیه کشور اعمال می‌شود، نمی‌تواند حتی یک لحظه ملت ایران را از مسیر ولایت‌مداری باز دارد.

فشارهای اقتصادی ملت را از ولایتمداری باز نمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران شدت گرفته تا مردم را از راهی که انتخاب کرده‌اند برگردانند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با استفاده از مزدوران داخلی و غفلت برخی مسئولان این روزها و هفته‌ها اوضاع نابسامانی در بازار اقتصادی ایران ایجاد کردند، تصریح کرد: ملت مشکلات را تحمل می‌کند، اما هیچگاه راه شهدا و راه ولایت را فراموش نمی‌کند، دشمن این را  فهمیده، اگر بنا بود ما خسته شویم این همه شهید پی در پی تقدیم نمی‌کردیم. این راه مسیر فاطمه زهرا(س)، حسین بن علی (ع) وائمه اطهار (س) است که حرکت در آن خستگی ندارد.

امام جمعه موقت اهواز با اذعان به برخی مشکلات که بر اثر فشارهای اقتصادی و توسط مزدوران داخلی برای مردم ایجاد شده، خاطرنشان کرد: اجتماع امروز در این نقطه، قطعا یک پیام برای دشمن دارد و اینکه تا ولایت امتی مثل شما خستگی ناپذیر و شکست ناپذیر دارد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل را ادامه می‌دهد.

حاجتی گفت: به خود می بالیم که در جمع شما دانشجویان پیام مهمی امروز به دنیا دادیم آن هم به دشمنی که این روزها چنان جولان می‌دهد و همه سردمداران نظام استکباری را علیه ایران متحد و همصدا کرده‌ است تا با تحریم و فشار و تهدید، ملت را از نظام مقدس اسلامی و هدف خود دور کند.

وی افزود: حضور همراه با شور و شعور، آگاهی و بینش سیاسی شما در مراسم تشییع شهدای گمنام، یک پیام مهم برای دشمنان دارد. آن پیام این است که ای دشمن زبون، خیره سر که تلاش می‌کنی ملت را از ولایت جدا کنی خیل مشتاقان به ولایت و راه شهدا را ببین که امروز در سنگر دفاع از اسلام ایستاده‌اند و توطئه‌های شما راه به جایی نخواهد برد.

مدرس حوزه علمیه و دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: اتحادیه اروپا بداند ملت به خیره سری و نادانی آنها به خوبی پاسخ داد و آن پیام این است که «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

حاجتی به برخی وصیت‌‌نامه شهدا اشاره کرد و گفت: بررسی هزاران وصیت‌نامه شهیدان که توسط بنیاد شهید و پژوهشگران انجام شده، نشان می‌دهد در همه وصیت‌نامه‌ها شهدا مکرر هدف خود را از حضور در جبهه، دفاع از اسلام و حرکت در راه سیدالشهدا(ع) عنوان کرده‌اند و این همان راهی است که ما هم آن را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به توطئه‌های دشمن و انتقام‌جویی از مردم مقاوم ایران، گفت: حصر اقتصادی و هجمه به ارزش‌ها آخرین تیر هدف و ترکش دشمن است تا ملت تسلیم شود و از راه شهدا برگردد اما ملت «هیهات من الذله» را یک لحظه فراموش نمی‌کند.

وی تاکید کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد حتی اگر روزی از آسمان بر سر ما سنگ ببارد، آتش ببارد، فرزندان ما تک تک به شهادت برسند، باز هم «هیهات من الذله» را سر خواهیم داد و دریغ اگر ولایت را تنها بگذاریم.

حاجتی گفت: امروز این دو شهید گرانقدر جوان در دانشگاه تنها به خاک سپرده نمی‌شوند به عنوان ودیعه، بلکه نشان شمشیر ذوالفقار علی (ع) به این دانشگاه به ودیعه  گذاشته می‌شود تا روزی که یوسف زهرا ظهور نماید و این شهدا لبیکی دوباره گویند، آن روز شما مردم شریف روسفید خواهید بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول