اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

فشارهای اقتصادی ملت ایران را تسلیم نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: فشارهای اقتصادی که از طرف دشمن بر کشور ما تحمیل می‌شود ملت ایران را تسلیم نمی‌کند.

فشارهای اقتصادی ملت ایران را تسلیم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: دشمن پس از آزمودن همه راه‌های مقابله هم‌اکنون به این نتیجه رسیده که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی فشارهای اقتصادی است به همین دلیل نیز تحریم‌های سخت و سنگینی را علیه ملت ایران اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت‌ها برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود در مقاطعی از تاریخ فراز نشیب‌های سخت و دشواری پشت سر گذاشته‌اند و ملت ایران نیز در 33 سال گذشته با تحمل سخت‌ترین شرایط اقتصادی توانسته‌اند، انقلاب اسلامی را به اهداف و آرمان‌های مورد نظر رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نزدیک کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر سپاه در عرصه دفاع از کشور و انقلاب گفت: سپاه در جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه خاص و والایی است و در خط مقدم پایبندی به نظام و ارزش‌دادن به آرمان‌های معنوی آن قرار دارد و امروز سپاه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولایت‌فقیه است.

وی افزود: هدف شهیدان والا مقام پیشرفت و آبادانی کشور بود و آنان در این راه جان عزیز خود را فدا نمودند و امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اقشار مختلف مردم با قرارگرفتن کنار مسئولان برای توسعه و عمران ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

فرماندار سلماس به توطئه دشمنان در امنیتی‌کردن منطقه خاورمیانه در جلوگیری از بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان برای مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر و ایجاد اختلاف‌های قومی، مذهبی و سست‌کردن باورها و اعتقادات دینی مسلمانان تلاش می‌کنند.

در پایان این مراسم الهوردی داداش‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه سلماس معرفی و از زحمات و خدمات فرمانده قبلی احد بابازاده حبشی تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول