اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

تدریس کتاب استان‎شناسی چهارمحال و بختیاری در مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس گروه محتوای آموزشی اداره‎کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب استان‌شناسی چهارمحال و بختیاری امسال در پایه دوم دبیرستان در مدارس این استان تدریس خواهد شد.

تدریس کتاب استان‎شناسی چهارمحال و بختیاری در مدارس

قاسم فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: شش عنوان از کتاب‌های درسی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در استان اعتباربخشی شد.

وی افزود: کتاب‌های نقشه‌کشی تاسیسات، تکنولوژی و کارگاه‌های جوش برق، آمادگی جسمانی و مبانی برق، بسته‎‌‌های نرم‌افزاری یک و دو در سال جاری توسط هنرآموزان منتخب این استان و با نظارت گروه بررسی محتوای آموزش و پرورش حاشیه‌نویسی و مورد اعتباربخشی قرار گرفت.

فتاحی ادامه داد: نتایج برای انجام اصلاحات لازم در این شش عنوان کتاب‎ به دفتر تالیف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به منظور بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شده است.

رئیس گروه محتوای آموزشی اداره‎کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ارزشیابی دو رشته تحصیلی از زیرشاخه‎های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این استان خبر داد و گفت: دو رشته تحصیلی ساختمان و ماشین آلات توسط دفتر برنامه‎ریزی و تالیف فنی و حرفه‎ای در سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن کتاب استان‌شناسی چهارمحال و بختیاری در شمار کتاب‌های درسی در سال تحصیلی 91-92 خاطرنشان کرد: این کتاب جایگزین کتاب جغرافیای استان چهارمحال و بختیاری شده است و در هفته یک ساعت از کلاس درس جغرافیا در پایه دوم دبیرستان به تدریس این کتاب اختصاص دارد.

فتاحی با اشاره به موضوعات این کتاب تصریح کرد: جغرافیای طبیعی استان، ویژگی‌‌های فرهنگی، پیشینه‌های تاریخی و مفاخر و شکوفایی چهارمحال و بختیاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های کتاب استان‌شناسی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/68006/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول