اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف گیلان:

ورزش گلف در آموزشکده سمای رشت تدریس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف گیلان از تصویب تدریس واحد آموزشی درس گلف برای دانشجویان تربیت بدنی آموزشکده سمای رشت خبر داد.

ورزش گلف در آموزشکده سمای رشت تدریس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن خاکزاد بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با رامین شعبانی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما، سید موسی صرف‌جو معاون آموزشی و دانشجویی آموزشکده سما و علیرضا آزادبر رئیس آموزشکده سما اظهار کرد: ورزش گلف به عنوان یک درس واحد اختیاری وارد این دانشگاه شده است.

وی افزود: با موافقت بین هیئت گلف استان و آموزشکده سمای واحد رشت، از این پس واحد آموزشی ورزش گلف به دانشجویان ارائه می‌شود.

به گفته رئیس هیئت گلف گیلان در جلسه مذکور مقرر شده تا هیئت گلف استان با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز، ارائه درس و جزوات آموزشی و مربی، کار تدریس این رشته ورزشی برای دانشجویان را عهده‌دار شود.

وی با بیان اینکه ارائه واحد آموزشی درس گلف برای دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه مذکور به تصویب رسید، ادامه داد: در جلسه شورای ورزش آموزشکده سما طرح تدریس و آموزش ورزش گلف برای دانشجویان از طرف مسئولان ورزشی و آموزشی این دانشگاه به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به قابلیت‌های یادگیری در جوانان و دانشجویان و نیز ارائه امکانات آموزشی ورزش گلف، بتوانیم در توسعه این ورزش در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول