اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد

جذب 500 نفر نیروهای حق‌التدریس در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از جذب 500 نفر نیروی حق‌التدریس و تربیت معلم برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

جذب 500 نفر نیروهای حق‌التدریس در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدابراهیم عصمتی بعد از ظهر امروز در نشست پروژه مهر آموزش و پرورش اظهار کرد: اکنون هیچ‌گونه کمبود نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید در خراسان‌شمالی نداریم.

وی تصریح کرد: تمام آمادگی‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سطح استان فراهم شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز با اشاره به بازدیدهای میدانی از مدارس برای آغاز سال تحصیلی گفت: این بازدیدها تا آغاز سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.‌

امان‌الله امانی با بیان اینکه در این راستا تلاش شده تا تمام شرایط برای آغاز سال تحصیلی جدید به منظور ایجاد فضای بانشاط و درخور شأن دانش‌آموزان آماده شود، خاطرنشان کرد:‌ برای آغاز سال تحصیلی پیش رو هیچ‌گونه مشکلی از نظر فضاهای آموزشی در استان نداریم.

وی در بخش دیگری از تشکیل ستاد نظارت بر توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان استان نیز خبر داد و گفت: تمام مکان‌های عرضه و فروش کتاب‌های درسی مورد بازدید این ستاد قرار خواهد گرفت و در این زمینه نظارت مستقیم بر امر فروش کتاب خواهیم داشت.

امانی بر توجه مراکز عرضه کتاب به قیمت درج شده در جلد کتاب‌های درسی تاکید کرد و افزود:‌ اخذ مازاد بر قیمت پشت جلد به خاطر منگنه و یا مجلد کردن کتب که اختیاری بوده ممنوع است و هیچ فروشنده‌ای حق ندارد بدون رضایت دانش آموزان وجهی اضافه دریافت کند.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز بر آمادگی بیش از پیش به منظور طرح بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: با توجه به نخستین سال تجربه نظام شش ساله تحول بنیادین، پروژه مهر نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق آرمان‌های سند تحول بنیادین دارد.

محمد اکبرزاده همچنین توجه به نظام فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سند تحول بنیادین را برشمرد و گفت:‌ بر اساس این سند باید 48 درصد دانش‌آموزان پایه متوسطه استان در نظام فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تحصیل کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول