اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تدریس رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز شغل یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید در دانشگاه‌ها زمینه تدریس رشته‌های متناسب با نیازهای اشتغال منطقه فراهم شود و این یک ضرورت است.

تدریس رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز شغل یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با کارکنان دانشگاه علمی و کاربردی استان در سنندج اظهار داشت: مهارت در کار به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه داشتن مهارت کافی در هر شغلی می‌تواند موجب پیشرفت در کار شود.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، همسویی مراکز علمی و کاربردی با فنی و حرفه‌ای موجب ارتقای سطح مهارت‌های کاربردی در کشور و استان خواهد شد و به نوعی زمینه بازار کار را فراهم می‌سازد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه به هر اندازه که علم رشد می‌کند تواضع هم نیاز است، گفت: افزایش دانش و مهارت‌های علمی در جامعه همگام با تواضع و فروتنی موجب تقویت روحیه کار و پیشرفت علمی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان شاهد پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف بودیم، افزود: باید بر اساس نوع نیاز به شغل در کشور رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌ها تدریس شود.

وی به پیوند بین فنی و حرفه‌ای با دانشگاه جامع علمی و کاربردی اشاره و اضافه کرد: با پیوند بین این دو می‌توانیم شاهد کاربردی کردن رشته‌های تحصیلی برای مشاغل مورد نظر باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: برای تربیت نیروها و آماده کردن آنها برای آینده باید با توجه به استعدادها و نیاز کشور برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید به تحریم‌ها به عنوان یک فرصت نگاه کرد، یادآور شد: این تحریم‌ها زمینه‌ای برای بالا رفتن تولید ملی و استفاده از منابع انسانی به شیوه درست شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول