اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

معلم حق‌التدریسی در آموزش و پرورش مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: معلم حق‌التدریسی در آموزش و پرورش مازندران نداریم.

معلم حق‌التدریسی در آموزش و پرورش مازندران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی عابدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران جمع کل دانش‌آموزان مازندران در سال تحصیلی جدید را  حدود 438 هزار و 114 نفر اعلام کرد و بیان داشت: حدود 388 هزار و 574 دانش‌آموز در مدارس دولتی مازندران مشغول تحصیل هستند.

وی با اعلام اینکه فضای آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شد، بیان داشت: برای تجهیز مدارس استان مازندران نیز حدود 2 میلیارد تومان اعتبار صرف شد و بخشی از مدارس نیز در طرح هجرت بهسازی و نوسازی شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در ادامه با اعلام آماده بودن فضای آموزشی مازندران برای استقرار پایه ششم ابتدایی در مازندران یادآور شد: یک میلیون 800 هزار کتاب در سطح استان مازندران برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شد.

عابدی تعداد پروژه‌های در دست احداث در آموزش پرورش مازندران را حدود 86 پروژه اعلام کرد و گفت: کار احداث 81.40 درصد پروژه‌ها در مازندران نهایی شد و تا پایان مهر این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

این مسئول در ادامه در مورد ساماندهی معلمان حق‌التدریس در آموزش و پرورش مازندران گفت: در حال حاضر همه معلمان حق‌التدریس مازندران ساماندهی شدند و هیچ معلم حق‌التدریس در آموزش و پرورش مازندران نداریم.

وی در بخشی از سخنانش در مورد تک نوبته کردن مدارس مازندران ادامه داد: حدود 96.5 درصد مدارس استان مازندران تک نوبته هستند و در سال آینده 100درصد مدارس مازندران تک نوبته می‌شوند.

عابدی در ادامه در مورد هوشمندسازی مدارس مازندران عنوان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 600 مدرسه در کلاس ششم ابتدایی هوشمندسازی شدند.

این مسئول نیاز مازندران به مدارس هوشمند را یک‌هزار و 800 مدرسه اعلام کرد و متذکر شد: تا نیمه مهر ماه سال جاری همه مدارس مازندران هوشمندسازی می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در پایان از کاهش کلاس‌های مختلط در سطح مدارس مازندران خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول