اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

چشم فتنه با فرهنگ‌ عاشورایی در ۹ دی کور شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس گفت: جسارت فتنه‌گران در روز عاشورا باعث انزجار مردم شد و فرهنگ عاشورایی به کمک مردم آمد و چشم فتنه کور شد.

چشم فتنه با فرهنگ‌ عاشورایی در ۹ دی کور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت 9 دی که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای شورای هماهنگی برگزار شد، اظهار داشت: فتنه سال 88 مانند بیماری بود که حضور حماسی مردم در 9 دی این بیماری را درمان کرد.
وی تصریح کرد: آنچه باعث شد مردم به دشمن و صحنه گردانان فتنه 88 تودهنی بزنند اعتقاد و دین مردم بود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس افزود: جسارت فتنه‌گران در روز عاشورا باعث انزجار مردم شد و فرهنگ عاشورایی به کمک مردم آمد و چشم فتنه کور شد.
قزل‌سفلی بر اطلاع‌رسانی این مراسم توسط صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و مطبوعاتی تاکید کرد و گفت: میادین و خیابان‌ها برای این روز که  هم‌زمان با شهادت حضرت رقیه (س) و ماه محرم است مزین شود و پارچه نوشته‌ها و بنرهایی به مناسبت این روز تهیه شود.
وی همچنین تصریح کرد: برنامه مستقلی در بخش داشلی‌برون به مناسبت بزرگداشت این روز برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس برنامه‌های بزرگداشت در شهر گنبدکاووس را دسته روی هیئت‌ها به سوی مصلای امام جعفر صادق (ع)، سخنرانی و حضور گسترده هیئت‌های مذهبی، اصناف، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در نمازجمعه عنوان کرد و گفت: قرار است برنامه سخنرانی و بزرگداشت 9 دی در مصلای اهل سنت این شهرستان هم اجرا شود.
علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و عزاداری، ارائه مقاله و سخنرانی از برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت 9 دی انجام خواهد شد.
نبی‌الله آخوندی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: همایش و برنامه ویژه قبل از 9 دی در شهر گنبدکاووس و روستای دوزالوم بخش داشلی‌برون برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول