اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

حماسه 9 دی فرهنگ عاشورایی را برای حمایت از انقلاب و ولایت رقم زد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش عاشورای حسینی و محرم در تحقق حماسه 9 دی‌ماه گفت: این حماسه فرهنگ عاشورایی را برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد.

حماسه 9 دی فرهنگ عاشورایی را برای حمایت از انقلاب و ولایت رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده عصر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: حماسه این روز خروش و خشم ملت ایران بر سران و عاملان فتنه و دشمنان نظام بود و مردم با‌بصیرت، آگاهی، خروش و غیرت خود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
وی گفت: این حضور به خباثت، خودفروختگی و وادادگی سران فتنه پایان بخشید و نشان داد بصیرت و آگاهی نخبگان همیشه از مدعیان همراهی امام جلوتر بوده و این آگاهی و بصیرت پایانی بر زندگی ننگین سران فتنه است.
فیضی‌زاده بابیان اینکه وفاداری مردم در تمام عرصه‌ها به برکت ولایت و خون شهداست،اضافه کرد: آنچه امروز انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده خون شهدا و ولایت بوده و دشمنان را در تمام شیطنت‌ها مایوس کرده است.
وی گفت: آنانی که با راه‌اندازی فتنه در انتظار پایان انقلاب بوده و دل به نظام سلطه بسته بودند، از فرهنگ عاشورایی غافل بوده و نمی‌دانستند که انقلاب اسلامی با قیام عاشورایی امام (ره) و جوانان متدین و متعهد به بار نشسته است. 
نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه مردم ایران در نهم دی‌ماه با حرکت عاشورایی خود در صحنه حضور یافتند، اضافه کرد: با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های رنگین فتنه‌گران شناسایی شد و دشمنان به خاک مذلت نشستند.
وی، مهم‌ترین وظیفه بسیج را آشنا کردن مردم با برنامه‌های نهان دشمن اعلام کرد و افزود: بسیج در بصیرت‌بخشی آحاد مردم نقش موثری داشته و باید در تمام عرصه‌ها روشنگری را سرلوحه کارها قرار دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول