اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تاکستان تأکید کرد

ضرورت ابعا‌دشناسی در میدان جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان گفت: ضرورت ابعا‌دشناسی در جنگ نرم امروز بسیار بیشتر از دوران‌ دیگر احساس می‌شود.

ضرورت ابعا‌دشناسی در میدان جنگ نرم

مسلم لطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه بسیج در حقیقت امر به معنای تفکر پویا و زنده بوده و دامنه این تفکر نیز از لحاظ کمی و کیفی بسیار گسترده است، اظهار کرد: عملکرد نهاد مقدس بسیج در شئون فرهنگی متنوع است که دفاع از معیار‌ها و الگوهای اسلامی از اهم آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان افزود: تهدیدات و تهاجم‌ همه‌جانبه معاندان و مستکبران هیچ‌گاه نتوانسته است ذره‌ای از عزم و اراده پولادین بسیجیان کم کند و نهاد مقدس بسیج امروز پویاتر از هر زمان دیگری در حال پیمودن مسیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ضرورت ابعا‌دشناسی در جنگ نرم امروز بسیار بیشتر از دوران‌ دیگر احساس می‌شود، بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با تهی و خالی کردن ایمان و اعتقادات جوان ایرانی وی را از دستیابی به ارزش‌ها و تلاش‌ برای فتح قله‌ها باز دارد اما قطعا اراده بسیجی بر هم‌زننده تمام معادلات مستکبران است.

لطفی‌زاده ادامه داد: نهاد بسیج برنامه‌های بسیار ارزشمندی را برای مقابله با تهاجم‌ استکبار در نظر گرفته که تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین از این جمله است که به صورت مستمر در تمام قشر‌های کارگری، کارمندی، اصناف و دیگر واحد‌ها برگزار شده و تا به امروز عامل تعالی بسیجیان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان اضافه کرد: تربیت مربیان توانمند اخلاقی و دینی در تمام پایگاه‌های مقاومت برای حضور در حلقه‌های شجره طیبه صالحین فعالیت عمده‌ای است که بسیج افتخار به ثمر رساندن و انجام آن را بر عهده دارد.

لطفی‌زاده ابراز کرد: هدف از راه‌اندازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین مبارزه با شبیخون فرهنگی و همچنین تربیت نیروی متعهد برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم، بابصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی برابر تمام تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی غرب ایستادگی کرده و آنان را به اعتراف شکست‌های خود وا داشته است، تصریح کرد: روحیه دلاوری و اقتدار ملت شریف ایران دشمنان را در آستانه سقوط و ناکامی بزرگ قرار داده است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول