اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس رسانه و فضای مجازی‌:

سواد رسانه‌ای نیاز مبرم جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس رسانه و فضای مجازی‌ گفت: امروز در عرصه جنگ نرم، به سلاح‌های فرهنگی از جمله سواد نرم‏افزاری، سواد رسانه‌ای و سیاسی و فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی نیاز است.

سواد رسانه‌ای نیاز مبرم جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، مرتضی محمدزاده عصر چهارشنبه در جمع اعضای حلقه‌های صالحین میامی اظهار داشت: هر جوان و نوجوان بسیجی که در حلقه‌های صالحین حضور دارد، باید با فضای مجازی آشنایی داشته باشد تا بتواند برای کشور مثمرثمر باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت علم و تکنولوژی امری غیرقابل انکار است و نباید از آن غفلت کرد، خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه سایبری و فضای مجازی سرمایه ‏گذاری زیادی برای منحرف کردن جوانان ایران اسلامی کرده است بنابراین باید هوشیار بود و راه‌های ورود دشمن را بست.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: دشمن با ابزار رسانه در منازل آحاد جامعه حضور دارد و لحظه به لحظه به ما نزدیک‏تر می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن با القای فرهنگ منحط غربی، موجب نابه‏سامانی اجتماعی می‌شود و راه‌های نفوذ و ورود دشمن نیز ماهواره، اینترنت و فضای مجازی است که در همه‌ نقاط جامعه وجود دارد.

محمدزاده افزود: در برهه کنونی که دشمن درصدد تغییر تفکرات و عقاید آحاد جامعه است، وظیفه بسیجیان افزایش آگاهی و بصیرت دینی، فرهنگی و سیاسی و پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از طریق شبهه‌زدایی و تولیدات فرهنگی است.

توطئه‌های استکبار جهانی با حضور بسیجیان خنثی می‌شود

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز اظهار داشت: تا زمانی که بسیجیان در عرصه‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، علمی و فناوری حاضر هستند، توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی کارآیی نخواهد داشت.

عبدالحسین محمدی اظهار داشت: عضویت در گردان‌ها و بسیج یک موضوع معنوی در زندگی افراد بوده و حضور افراد جامعه در بسیج برای دشمنان تهدید است.

وی افزود: حضور حداکثری بسیجیان در فراخوانی‌های گردان، رزمایش‌ها و دیگر عرصه‌ها نشان‌دهنده اقتدار بسیج و بسیجی است.

این مسئول با بیان اینکه اعمال نیک ذخیره آخرت ماست، گفت: عضویت در بسیج و قدم گذاشتن در راه دفاع از میهن اسلامی عملی خیر و خداپسندانه است.

محمدی تصریح کرد: اعضای گردان به عنوان زبده‌ترین بسیجیان در رزمایش‌های میدانی هستند و لازم است نسبت به مسئولیت و جایگاه خود آشنایی کافی داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول