اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

جنگ نرم راهکار دشمن برای مبارزه با دین است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور گسترده دانش‌آموزان و معلمان در دفاع مقدس، گفت: جنگ نرم راهکار دشمن برای مبارزه با اعتقادات و باورهای دینی جامعه است.

جنگ نرم راهکار دشمن برای مبارزه با دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهر زیراب در استان مازندران با تاکید بر تداوم راه شهیدان، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند و انتظار آنان، تبعیت از ولی فقیه و تقویت ارزش‌های دینی است.

معاون فرماندار سوادکوه به حضور پرشور و گسترده معلمان و دانش‌آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: افتخار نظام اسلامی ما این است که هم دانش‌آموز و هم معلم شهید دارد.

وی به ترفند دشمنان برای تضعیف هویت جوانان و نوجوانان جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: جنگ نرم راهکار دشمن برای مبارزه با اعتقادات و باورهای دینی جامعه است.

رحمتی افزود: باورهای دینی پشتوانه محکمی برای قوام و استحکام اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

معاون فرماندار سوادکوه به ابعاد مختلف جنگ نرم اشاره کرد و یادآور شد: جنگ نرم با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغی و فرهنگی موجب استحاله فرهنگی و تغییر رفتارها و ایجاد تغییر و دگرگونی اساسی در عوامل تعیین کننده هویت ملی و دینی را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به خطرات جنگ نرم در ابعاد فرهنگی به برخی از شاخص‌های آن اشاره کرد و گفت: تقابل با ارزش‌های اساسی کشور و الگوهای رفتاری جامعه و مبارزه با فرهنگ دینی و ملی از ابعاد جنگ نرم است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به وظایف جوانان و نوجوانان در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جنگ نرم پیچیده‌تر و گسترده‌تر از جنگ سخت است و وظایف معلمان و دانش‌آموزان در این عرصه مهم و اساسی است.

رحمتی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با تبعیت از شهید حسین فهمیده در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و دفاع از ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول