اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

ابزار مقابله با جنگ نرم تقویت فرهنگ دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه، ابزار اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را تقویت فرهنگ دینی ذکر کرد.

ابزار مقابله با جنگ نرم تقویت فرهنگ دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با مسئول و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه به مناسبت روز فرهنگ عمومی، با اشاره به ابزارهای لازم برای مقابله با جنگ نرم توسط جوانان اظهار داشت: جوانان باید برای ورود به این عرصه، ابتدا هویت فرهنگ دینی خود را تقویت کنند و بعد در صدد نتیجه‌گیری در این جنگ برآیند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ نرم اگر غیر از این باشد، به طور قطع نمی‌تواند به پیروزی برسد و نمی‌توانیم به برد در این نبرد امیدوار باشیم.

وی بیان کرد: فرهنگ، زیرساخت سعادت و خوشبختی یا شقاوت و بدبختی یک کشور است و اگر فرهنگ انسان‌ساز، شخصیت‌پرور و تعالی‌بخش باشد، سازنده و اگر مروج بی‌هویتی، حیوانی، پوچ و بی‌اعتقادی باشد، مخرب جامعه است.

حسینی عنوان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی، اگر فرهنگ جامعه بخواهد ارزش‌آفرین باشد باید سبقه دینی داشته باشد و اگر چنین شد با طینت و سرشت مردم هماهنگ است و تجربه به خوبی نشان داده که نتیجه اعتلای فرهنگ دینی، سعادت و هویت‌بخشی به جامعه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرهنگ لاابالی‌گری، بی‌اعتقادی و لائیک و در یک کلام فرهنگ غربی، دستاوردی جز تخریب شخصیت و ترویج فساد و تباهی نخواهد داشت.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: تنها ابزاری که برای مقابله با جنگ نرم دشمن، کارساز است، تقویت فرهنگ دینی و استفاده از آموزه‌های دینی در زندگی روزمره است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول