اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

بانوان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: بانوان جامعه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

بانوان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک رضا اسفندیاری عصر امروز در جمع دانش‌آموزان دختر شهرستان آبیک در نهمین یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان در سالن سمائیان اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان با جنگ نرم درصدد جدایی هویت و اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان هستند، می‌طلبد که بانوان جامعه در تربیت نسل فعلی و نسل‌های آینده بیش از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: مادران شهدا نسلی را تربیت کردند که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جانشان را برای انقلاب فدا کرده و سبب افتخار انقلاب اسلامی شدند.

این مسئول مادران شهدا را بهترین الگوی بانوان جامعه ذکر و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه زنان و دختران جامعه این است که در راستای تقویت بنیه اعتقادات دینی و مذهبی خود بیش از گذشته دقت و تلاش کنند و با حفظ حجاب، همت قوی و اراده آهنین نسلی را تربیت کنند تا همان‌گونه که امروز از مادران شهدای دفاع مقدس با افتخار یاد می‌کنیم، بتوانیم در آینده نیز با پیروزی در جنگ نرم به نسل‌های آینده و مادرانشان افتخار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک بیان کرد: بانوان جامعه باید با مجهز شدن به سلاح ایمان و تقوا، نسلی مؤمن‌تر، سالم‌تر، معتقدتر و پویاتر در آینده تحویل نظام اسلامی دهند تا علاوه بر تبعیت از ولایت فقیه و ادامه دادن راه شهدا، سربازان لایقی برای امام زمان (عج) شوند.

اسفندیاری وراثت، محیط، لقمه حلال و تربیت را از عوامل مؤثر در شکل‌گیری افراد جامعه برشمرد و تصریح کرد: اگر سه عامل اول منفی باشد و تربیت مثبت باشد، شخصیت افراد مثبت خواهد بود ولی اگر سه عامل اول مثبت باشد و عامل تربیت منفی باشد، شاکله شخصیت افراد به صورت منفی در جامعه ظهور و بروز می‌یابد.

وی افزود: حضور رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیانگر تربیت صحیح خانواده‌هایشان است که فرزندانشان عزت، امنیت و سربلندی را برای مردم به ارمغان آورند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول