اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 120 استاد دانشگاه

دهمین کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید در لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور علی محمد نائینی رئیس دانشکده و پژوهشکده اجتماعی فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) کشور و بیش از 120 استاد دانشگاه در لرستان دهمین کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید در این استان برگزار شد.

دهمین کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید در لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان ظهر امروز در حاشیه برگزاری دهمین کارگاه جنگ نرم در لرستان به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: کارگاه جنگ نرم به مدت سه روز ویژه اساتید در لرستان برگزار شده است.

حمیدرضا زهره‌ای افزود: کارگاه آموزشی سه روزه جنگ نرم توسط سازمان بسیج اساتید استان لرستان و با همکاری سازمان بسیج اساتید کشور از روز سه شنبه این هفته به مدت سه روز در دانشگاه لرستان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که با شرکت 120 نفر از استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان برگزار شده، اساتید با ماهیت قدرت جنگ نرم و همچنین ابزارها، شیوه‌ها، اهداف و نحوه مقابله با جنگ نرم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آشنا شدند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: این اساتید در قالب چهار گروه به صورت کارگروهی بر اساس مدل ارائه شده در کارگاه به بررسی موضوعات مختلف در حوزه‌های مذکور پرداختند.

این مسئول یادآور شد: در پایان این کارگاه گواهینامه 30 ساعته برای اساتید شرکت کننده در این کارگاه‌ها صادر می‌شود.

با حضور علی محمد نائینی رئیس دانشکده و پژوهشکده اجتماعی فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) کشور و بیش از 120 استاد دانشگاه در لرستان دهمین کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید در این استان برگزار شد. 

انتهای پیام/2304/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول