اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

رشادت‌های جوانان در جنگ سبب سوق استکبار به سمت جنگ نرم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: دشمن در واقع زمانی که رشادت‌های جوانان و دانش‌آموزان در دفاع مقدس را دید به فکر توسعه جنگ نرم با هدف تحت تاثیر قرار دادن جوانان افتاد.

رشادت‌های جوانان در جنگ سبب سوق استکبار به سمت جنگ نرم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک واقع در شمال غرب مرکز استان هرمزگان، فلکناز دهقانی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی شهرستان بستک با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره برجسته بوده است، اظهار داشت: حضور تاثیرگذار دانش‌آموزان به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی در راستای خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان و حراست از ارزش‌های انقلاب و کشور انکارناپذیر و بی‌بدیل است.

وی از شهدای دانش‌آموزی به عنوان برگ زرینی در کارنامه افتخارآمیز انقلاب اسلامی نام برد و گفت: الگوگیری از این شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان مهم‌ترین رسالت برای دانش‌آموزان نسل امروز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: جوانان هر جامعه، نیروی محرکه آن هستند و دشمنان ایران اسلامی پس از پایان جنگ تحمیلی رویکرد جنگی خود را نسبت به کشور ما تغییر داده و با شروع جنگ نرم جوانان را مورد هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: نخستین هدف دشمن در راه‌اندازی جنگ نرم پس از جنگ تحمیلی تضعیف فرهنگ معنوی مردم به خصوص جوانان بوده است به طوری که سعی داشته تا رفتارهای فردی و اجتماعی را تغییر دهد.

سرپرست فرمانداری بستک توسعه و پیشرفت امروز جامعه ایران اسلامی را مرهون تلاش و زحمات رزمندگان و نیروهای بسیجی دوران دفاع مقدس و خون شهیدان دانست و افزود: تلاش بی‌وقفه و دلسوزی برای نظام اسلامی و خدمت به مردم نماد بسیجی بودن واقعی است.

دهقانی مهمترین وظایف دانش‌آموزان بسیجی را تلاش در ارتقای معرفت دینی و اخلاقی ، تقویت بنیه علمی و تحصیلی و تلاش برای دانش‌افزایی برشمرد و از ایشان خواست نسبت به تقویت و افزایش بصیرت و آگاهی خود در همه زمینه‌ها از جمله مسائل اعتقادی و دینی، سیاسی، فرهنگی و سایر بخش‌ها اقدام کرده و به مسائل روز کشور نیز توجه داشته باشند.

وی در پایان سخنانش گفت: دانش‌آموزان دیروز برای دفاع از میهن مدارس را رها کرده و به مبارزه با دشمن پرداختند و امروز دانش‌آموزان با حفظ سنگر دانش‌اندوزی و تقویت روحیه معنوی و اسلامی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول