اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه:

کانون‌های نهج‌البلاغه در مقابل جنگ نرم نقش بنیادی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه گفت: راه‌اندازی و ایجاد کانون‌های نهج‌البلاغه در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش بنیادی را ایفا می‌کنند.

کانون‌های نهج‌البلاغه در مقابل جنگ نرم نقش بنیادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیده طاهره هاشمی امروز در آئین افتتاح کانون نهج‌البلاغه در کتابخانه عمومی سربیشه اظهار کرد: افتتاح این کانون در دومین روز از هفته کتاب با عنوان روز"قرآن ، کتاب و زندگی" در کتابخانه عمومی این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این که هدف از راه‌اندازی این کانون در کتابخانه عمومی سربیشه انجام فعالیت‌های قرآنی است، تصریح کرد: علاقمندان با عضویت در این کانون می‌توانند از برنامه های فرهنگی و معنوی آن استفاده کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه افزود: در کنار این کانون یک نمایشگاه کتاب نیز برپا شده است و علاقمندان ضمن ثبت‌نام برای عضویت در کانون نهج‌البلاغه می‌توانند از کتاب‌های این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه این کانون می‌تواند نقش بسزایی در آشنایی جوانان با آموزه‌های اصیل دینی و قرآنی داشته باشد، اضافه کرد: راه‌اندازی این کانون‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش بنیادی را ایفا می‌کنند.

وی یادآورشد: از این پس کانون نهج‌البلاغه به صورت هفتگی برای علاقمندان برنامه‌های قرآنی و معنوی برگزار می‌کند.

*برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان در کتابخانه‌های عمومی سربیشه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه از برگزاری مسابقه نقاشی"دنیای شگفت‌انگیز کتاب" ویژه کودکان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان همزمان با هفته کتاب خبر داد.

هاشمی، هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی کودکان با کتاب عنوان کرد و گفت: برگزاری این مسابقات سبب حضور کودکان در کتابخانه و آشنایی آنها با فضای کتابخانه می‌شود که این موضوع در بعد تربیتی آنها در بزرگسالی نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: کودکان در هفته کتاب با مراجعه به کتابخانه‌ها می‌توانند در اینگونه مسابقات شرکت کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سربیشه یادآورشد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور خانواده ها در کتابخانه‌های عمومی به همراه کودکانشان است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول