اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

بصیرت‌افزایی تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: خیلی از خانواده‌های ما در معرض آسیب‌های جنگ نرم هستند و تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمن کسب بصیرت و بصیرت‌افزایی است.

بصیرت‌افزایی تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی صبح امروز در نشست تحکیم بنیان خانواده که با حضور خانواده‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: نهاد خانواده بزرگ‌ترین نقش و تاثیرگذاری را در جامعه ایفا می‌کند.

فرماندار دشتی افزود: مهریه زیاد و سنت‌های غلط باعث افزایش سن ازدواج و بروز مشکلات مختلف خانوادگی در جامعه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تحولاتی که ما امروز در جامعه شاهد هستیم هر روز که به جلوتر می‌رویم خانواده‌ها در معرض آسیب هستند، زیرا در جامعه غربی یا کلان شهرها بحث زندگی مشترک بدون ازدواج رسمی است که خانواده‌ها باید در این قضایا حساس باشند.

هاشمی یادآور شد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام نسبت به آن هشدار دادند سیاست‌های کنترل جمعیتی است.

این مسئول افزود: دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به روند جمعیتی ایران اسلامی نشان داد که بی‌توجهی به این مهم می‌تواند تبدیل به مشکلی جدی برای نظام شود.

فرماندار دشتی گفت: معظم‌له با بیان انتقاد از تداوم سیاست کنترل جمعیت بیان داشتند؛ در اوائل دهه هفتاد اجرای این سیاست بنابر مصالحی، صحیح بود اما ادامه آن در سال‌های بعد خطا بود.

وی مصرف‌گرایی را یکی از پدیده‌های اقتصادی عنوان کرد و افزود: امروز ما با یک جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه هستیم که همین جنگ تمام عیار اقتصادی استراتژی دشمن در حوزه جنگ نرم است.

هاشمی ادامه داد: دشمن می‌داند که جنگ نظامی بازدهی ندارد و برای اینکه بر افکار و اندیشه‌های جوانان ما غلبه پیدا کند با جنگ نرم وارد شده است.

این مسئول گفت: شناخت ماهیت، اهداف و روش‌هایی که دشمن در جنگ نرم از آن استفاده می‌کند کار آسانی نیست و خیلی از خانواده‌های ما در معرض آسیب هستند و تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمن کسب بصیرت و بصیرت‌افزایی است.

وی یکی از ابزارهای دشمن را اینترنت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه اینترنت در اکثر خانواده‌ها وجود دارد خانواده‌ها باید مراقب استفاده بیش از حد فرزندانشان از این وسیله ارتباطی باشند.

فرماندار دشتی گفت: شنیده‌ها حاکیست بیش از هزاران سایت ضد اخلاقی و مستهجن در اینترنت ارائه برنامه می‌کنند و این خطری جدی برای جوانان ما است.

هاشمی اذعان داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و معاندان نظام این سایت‌ها را طراحی، سازماندهی و حمایت مالی می‌کنند و هدف اصلی آنها سست کردن اعتقادات قوی دینی ما است.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول