اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان:‌

مقابله با جنگ نرم دشمنان نیازمند تعامل و همدلی است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان نیازمند تعامل، همکاری و همدلی است.

مقابله با جنگ نرم دشمنان نیازمند تعامل و همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالقاسم احمدی ظهر امروز در همایش مسئولان پرورشی، فرهنگی، کانون‌ها و اردوهای استان زنجان، اظهار کرد: تفاوت دوران دفاع مقدس با جنگ نرم امروز این است که در این دوران دشمن در برابر نظام بود و امروز در قالب جنگ نرم باید به مبارزه با دشمن پرداخت.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: باید فرهنگ مصرف کالای ایرانی از سوی مربیان در بین دانش‌آموزان ترویج داده شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه روحیه حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه باید در دانش‌آموزان تقویت شود، خاطرنشان کرد: باید تدابیر و بیانات مقام معظم رهبری به خوبی به دانش‌آموزان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه 180 هزار دانش‌آموز و 360 اولیاء در ارتباط تنگاتنگ با نظام آموزش و پرورش در استان زنجان هستند، یادآور شد: باید با ارتباط بیشتر با اولیای دانش‌آموز در زمینه تربیت صحیح این قشر جامعه تلاش کرد.

احمدی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور ایجاب می‌کند تا با توجه بیشتر به بیانات مقام معظم رهبری مشکلات جامعه حل شود، افزود: باید انتظارات مقام معظم رهبری از نظام آموزشی کشور به خوبی برآورده شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به قوای سه‌گانه یادآور شد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری به عنوان وظیفه شرعی افراد جامعه به ویژه مسئولان محسوب می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های لازم معاونان پرورشی و تربیت بدنی در سطح وزارتخانه و استان‌ها تفکیک شده‌اند، افزود: ضروری است در سطح شهرستان‌ها نیز این تفکیک صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه اردوگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: این اردوگاه به عنوان اردوگاه ملی در اختیار آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های مختلف قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه ظرفیت‌های این اردوگاه در سطح بالایی قرار دارد، افزود: این پروژه نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری است.

وی با اشاره به اینکه این اردوگاه با تخصیص اعتبارات ملی خدمات قابل توجهی را به دانش‌آموزان ارائه می‌کند، افزود: با حمایت‌های جدی مسئولان استانی اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان به عنوان مدیرکل امور اجتماعی انتخاب شده است، افزود: 60 درصد وظایف امور اجتماعی مربوط به مسائل فرهنگی است که این امر موجب اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار با استفاده از ظرفیت‌های دو سویه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهار فرماندار و بخشداران استان زنجان از همکاران آموزش و پرورش هستند، افزود: این امر موجب اجرای برنامه‌های فرهنگی مطلوب در استان شده است.

احمدی با بیان اینکه تعامل مطلوبی بین آموزش و پرورش و استانداری زنجان وجود دارد، یادآور شد: این تعامل موجب ارتقای برنامه‌های آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول