اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

بیداری اسلامی و انسانی مرهون تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیداری اسلامی و انسانی را مرهون تفکر بسیجی دانست.

بیداری اسلامی و انسانی مرهون تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سید حسین مرتضوی شامگاه چهارشنبه در جلسه بزرگداشت هفته بسیج در زاهدان اظهار داشت: با توجه به راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی، اشاره و هدایت بجای ولی‌فقیه و رهبر فرزانه انقلاب در صدور فرمان راه مقابله با تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن، اقتصاد مقاومتی بود که امروز عزیزان بسیجی در زمینه تحقق این خواسته‌ بجای رهبر معظم انقلاب و عملی‌کردن همه ارکان این اقتصاد، تمام‌قد در مقابله با استکبار جهانی آمدند و امروز دشمنان نگرانند و باید در این صحنه هم پیروزی برای انقلاب اسلامی رقم بخورد.

وی افزود: حرکت داخلی دشمن در جغرافیای داخل با تهدیدات فرهنگی و اقتصادی توأمان بوده که این تهدید برای ما آشکار است و تلاش همه در زمینه خنثی‌سازی تهدیدات رو به رشد و پیشرفت است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هر انسانی که دل در گرو ارزش داشته و به دنبال عدالت باشد، حتماً به تفکر بسیجی نیازمند است، تصریح کرد: امروز که همه انسان‌های کره زمین منتظر منجی عالم بشریت هستند باید با تفکر بسیجی رفتار خود را تنظیم کنند.

مرتضوی در ادامه گفت: اگر ما در پی تکرار خاطرات پر افتخار دفاع مقدس در عملیات‌های بزرگ هستیم که توانستیم ماشین جنگ استکبار را مضمحل و از صحنه خارج کنیم، امروز هم به واسطه فرهنگ عاشورایی و دفاع از آرمان‌های بشریت باید بتوانیم بیت‌المقدس‌ها را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: بیت‌المقدس‌ در صحنه مقابله با تهاجم دشمن و تحریم‌های امروز، الگوی اقتصاد مقاومتی است و تحقق این خواسته یعنی تکرار یادآوری‌های دوران دفاع مقدس و فتح‌المبین‌ها است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیداری اسلامی و انسانی را مرهون تفکر بسیجی دانست و در مورد فتح همه خاکریز‌ها توسط بسیج عنوان کرد: بسیجی همه خاکریزها را تصرف و تفکر بسیجی قلب آسمان، اعماق دریا و قلوب همه انسان‌های آزادیخواه را به تسخیر خود درآورده است.

انتهای پیام/75001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول