اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری سمنان تاکید کرد

ضرورت مناسب‏سازی دستورالعمل‏ها بر اساس اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان بر ضرورت مناسب‏سازی دستورالعمل‏ها بر اساس اقتصاد مقاومتی در این استان تاکید کرد.

ضرورت مناسب‏سازی دستورالعمل‏ها بر اساس اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در نشست شورای حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان که در مجتمع دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به سران قوا بر همه مسئولان و مدیران سطوح مختلف لازم الاجراست.

وی تصریح کرد: در همین راستا، شاهد وحدت، تعامل مناسب و همدلی تمام مسئولان قضایی و اجرایی استان سمنان در مقابله با دسیسه‏های دشمنان هستیم.

سیاوش‏پور گفت: از سوی دستگاه قضایی استان سمنان و در چارچوب قانون، آمادگی همکاری با تمام دستگاه‏های متولی در امور اقتصادی و تولیدی وجود دارد.

رئیس شورای حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان اضافه کرد: مطمئناً می‏توانیم با تلاش خود، دوران تحریم و تهدید را به یک فرصت در راه ساختن آینده‏ای روشن برای کشور تبدیل سازیم.

وی با اشاره به طرح اقتصاد مقاومتی، آن را نیازمند ملزوماتی از جمله تدوین یا تعدیل برخی قوانین و دستورالعمل‏ها دانست.

سیاوش‏پور گفت: متناسب‏سازی برخی قوانین فعلی با نقطه نظرات مقام معظم رهبری و طرح اقتصاد مقاومتی ضروری بوده و این مهم، نیازمند توجه مسئولان سطح کلان کشور است.

رئیس شورای حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری استان سمنان افزود: باید به گونه‏ای عمل شود تا بر اساس این قوانین یا دستورالعمل‏ها، مدیران استانی بتوانند با قدرت مانور بیشتر و اتخاذ تدابیر در شرایط خاص از افول و گاهی توقف صنعت و تولید در استان و شکست اقتصادی سرمایه‏گذاران به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی جلوگیری کنند.

سیاوش‏پور همگام‏سازی روش زندگی، هزینه و مدیریت جامعه را بر اساس اصل اقتصاد مقاومتی یک ضرورت ملی دانست که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول