اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس:

داشتن اقتصاد مقاومتی مولفه‌ای برای دستیابی به ایرانی مستقل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن اقتصاد مقاومتی سبب به وجود آمدن ایرانی مستقل از نظر اقتصادی می‌شود.

داشتن اقتصاد مقاومتی مولفه‌ای برای دستیابی به ایرانی مستقل است

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت و دقت‌نظر در تمام برهه‌های زمانی توانسته مسیر را به ملت ایران نشان دهد.

وی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری برای ما تعیین کننده راه و مسیر است، افزود: این مسیر، مسیری است که می‌توانیم با قدم گذاشتن در آن به ایرانی آباد و سرافراز برسیم.

خضری با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه ایران، تصریح کرد: با سربلندی از این تحریم‌ها عبور می‌کنیم و برای این منظور باید تمام ملت ایران دست در دست هم دهند و برای ارتقای شاخصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی تلاش کنند.

وی نقش دولت را در گزیر از این تحریم‌ها مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت می‌تواند در نظارت‌های خود با جدیت وارد کار شود و نگذارد افرادی از این موقعیت سوء‌استفاده کنند.

خضری با بیان اینکه در این راستا باید گام‌های خود را استوارتر از گذشته برداریم، اظهار داشت: برای آن که بتوانیم به ایرانی که در افق 1404 برای دستیابی به آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم دست یابیم باید به شعار محوری سال اهمیت بیشتری دهیم.

وی داشتن ایرانی با اقتصاد قوی و ایرانی مستقل از نظر اقتصادی را در گرو عمل به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تصریح کرد: داشتن اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند ما را در این مسیر یاری رساند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول